მე და მუსიკა

12 Dec

music

 

მუსიკა როგორც ყველასთვის ცნობილია არის ხელოვნების  სახე , რომელიც                         ასახავს სინამდვილეს და აგრეთვე აქტიურად ზემოქმედებს ადამიანის ფსიქიკაზე .

მას შეუძლია კონკრეტულად გადმოსცეს ადამიანის ემოციური მდგომარეობა ,ასევე მუსიკა გარკვეულ როლს ასრულებს ადამიანის განვითარებასა და ჩამოყალიბებაში .

ადამიანების გარკვეული კატეგოორიისათვის მუსიკა შეიძლება ცხოვრების თანამგზავრადაც ჩავთვალოთ .

მიუხედავად იმისა რომ მუსიკა წლების მანძილზე  იცვლება , ყველა ჯანრს ჰყავს თავისი მსმენელი და ახლა უკვე ტექნოლოგიები ისეა განვითარებული , რომ ნემისმიერ ადამიანს აქვს იმის შესაძლებლობა  რაც მოუნდება იმას უსმინოს განწყობის შესაბამისად .

დილას ვდგები  , ჩემი  პირველი ქმედება მუსიკის ჩართვით იწყება იქამდე სანამ  წასვლის ბოლო წუტი არ მოვა  …  მთელ დგეს თუ არა დროის უმეტეს ნაწილს მუსიკასთან ერთად ვატარებ, რაც ჩემს   განყობაზე დიდ ზეგავლენას ახდენს .

კარგ ხასიათზე ვარ  მამღერებს  , ცუდ ხასიათძე ვარ  …

ასეთია ჩემი დამოკიდებულება მუსიკის  და ჩემი თვალით დანახული მუსიკა , რომელიც ჩემი ცხოვრების თანამგზავრია და  განწყობის შესაბამისად სულ თან დამყვება .

Leave a Reply

